Ynka-pynka dagar kvar

Va! Vad hände?!? Bara ett par ynka dagar kvar till julafton! Hur ska man lägga upp detta de sista dagarna?
Sista julklapparna ska handlas, huset storstädas och sista godiset ska bakas.

I år bryter vi en väääldigt lång tradition i och med att vi firar jul hos mamma och pappa istället för hos farmor och farfar. Det blir nog bra. Sixtens första jul. Där har han ju allt han kan tänkas behöva (en mormor som älskar att bära runt på honom och en morfar som älskar att busa i sängen).

Ett som är säkert är att jag ska njuta stort av mina tre sista ensamma lediga dagar med S! Sen är Jonte ledig och efter det börjar jag om att jobba forilla-vanilla.


Jag vill passa på att önska er alla en riktig god jul ifall jag glömmer! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0