Utekväll, spelkväll och läsa-bok-kväll

Annandagen spenderade jag tillsammans med Annah på stan. Vi åt middag på Allstars (jag åt RIBS, mums) sen gick vi vidare till Kalles, sen tillbaka på Allstar och sen på Kalles igen. Det var kul men helt dött på stan. Jag trodde det skulle vara vi och tusen små-glin.

Dagen efter gjorde jag inte många knop. Kikade lite Harry Potter, läste lite ur en dålig bok och åt skrov.

Ikväll kommer jag och Sixten just hem ifrån Madde där vi har haft spelkväll. Hon är så duktig den där Madde. Hon hade ordnat med På spåret och lite andra frågelekar. Sen hade hon bullat upp med en massa fika. Inte helt fel med andra ord. Jonte är och spelar poker, jag hoppas han vinner stort så jag kan köpa lite mer Mateus =)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Som du såg i köket så får du köpa lite matteus =)

2011-12-29 @ 02:15:32
Postat av: Lina Bäckman

fasen vilken festlig kille!

2011-12-29 @ 09:57:23
URL: http://www.linabomb.blospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0