Måndag 22 augusti

Bra start på dagen. Jonas började om att jobba idag den stackaren. Men jag njuter av min ledighet.
Dock så tänkte jag försöka få in lite bättre rutiner när det gäller både mig själv och Sixten Blixten. Sixten tajmade det så himla bra idag och vaknade just före 8 när Jonas for på jobbet.
Då la jag över honom i vår säng och låg och ammade i nån timma. Sen steg vi upp och duschade och gjorde oss klara.

Han var vaken till kanske tio och sov sedan till tolv ungefär. Då hann jag städa undan litegrann, köra en tvätt och dola på.
Farmor och farfar kom förbi. Så nu plockar farmor svarta vinbär (ska sen få en flaska saft - gott!) och farfar klipper gräset - vilken vinst.


Den 1 september är det start för Friskis och Svettis. Schemat gillas väldigt mycket. Pass varje dag som jag skulle kunna tänka mig att gå på.


Kommentarer
Postat av: Helena

Nice! Jag har också svårt med rutiner just nu. Jag längtar lite efter rutiner, har så svårt att fixa det när jag inte jobbar. Så det blir en höst att se fram emot. Bra käk å skaka rumpa å sen ta ut belöningen i nya kläder hehe.

2011-08-23 @ 00:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0