Daltande

Ikväll så var Sixten trött. Väldigt trött. Jag försökte först att söva honom medan han låg på min mage. Han fortsatte gnälla. Sen gick jag med honom ett par varv runt i huset. Han fortsatte gnälla.
Sen la jag ned honom i sin säng eftersom jag behövde gå på toa. Två minuter senare sov han så sött.
Man kanske ska sluta dalta på och helt enkelt lägga ner honom i sängen sin =)


Förresten. Är sommaren över nu? Är hösten här? Känns väl lite sisådär. Jag gillar höst och det har varit en sjukt bra sommar. Men jag vet inte om jag är riktigt redo ännu!


Kommentarer
Postat av: Lina

om man kikar ut genom fönstret idag så känns det definitivt som om sommaren är över... haha dock tror jag att solen kommer att kika fram inom kort igen!

2011-08-08 @ 10:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0