Valborgs

Hos optokern kunde man snabbt konstatera att min syn försämrats en hel del sedan sist jag kollade den. Efter alla syntester så bad hon mig sätta på mig mina glasögon igen och läsa bokstäverna på tavlan. Jag såg inte en enda bokstav och då svarade optikern att tavlan var gränsen för att få köra bil. Hoppsan, var nog tur att jag kollade upp synen ändå!
Eftersom synen försämrats så drastiskt så misstänkte hon att det kan ha att göra med graviditeten men det får vi inte veta förrän jag testar synen när ungen är ute i det fria =)


Jag passar på att önska er alla en mysig Valborgs, jag och Jonte ska grilla och göra en cheesecake. Sen tänkte vi bege oss nånstans och kolla in en brasa, tydligen så finns det ingen på morö backe?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0