Pre - Sommar

I sommar kommer jag inte att satsa på att vara smal, försöka gå ner - visst - men det kommer nog att dröja innan jag gått ner alla dessa preggo-kilon. Däremot tänkte jag satsa på bruna ben. Alla medel tillåtna (förutom solarie!). BUS och solning ska därför göra min ben gyllenbruna. Nu hoppas jag bara på fint väder på helgerna fram till min tjänstledighet =)

Babytalk
Jag är nu i vecka 33 + 1 dag. Bebin rör sig för fullt men den har ännu inte gjort några rejäla kicksparkar. Jag mår finnemang, känner knappt av att jag är gravid förutom att magen sticker ut. Det enda som är jobbigt är att jag får ont i magen när jag promenerar. Känns som mjältugg ungefär, barnmorskan säger att det är sammandragningar och att det är lugna puckar.


@ San Diego

 



Kommentarer
Postat av: Lina

beachbabe! sandiego ohh. det var fint och vattnet ser extremt inbjudande ut dock tycks jag minnas att det var sviiiinnnkallt och att jag endast doppade fötterna haha

2011-04-27 @ 09:28:37
Postat av: Anonym

Vad skönt att du får må bra! I sommar kommer du va mamifresh med en babyglow över dig :)Å kanske lite kräks såklart men det hör till bilden hihi

2011-04-27 @ 23:28:23
Postat av: Helena

Vad trevligt att du får må bra! I sommar kommer du va mamifresh och ha babyglow över dig :)

2011-04-27 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0