Here we go again


I helgen har vi frossat i diverse onyttigheter. Trots detta så verkar dom 4 +kilona från Vegas ha ramlat bort från vågen. Skönt men jag känner ändå att brallorna sitter tajtare än innan resan :P

Imorrn kör jag därför igång igen. GI. Jag är taggad, veckomatsedeln är skriven + handlarlista till den.

I fredags var jag på Coop för att få tag på 129 kronors kycklingspetten jag sett i annons , dom var dock slut fick jag veta. Men mer skulle komma in på måndag till samma pris. Om jag ska he mig ut på Coopan igen så får jag verkligen hoppas att dom finns. Perfekt att ha i frysen. Inte för att jag smakat dom men jag hoppas dom är ok. Såg att samma spett kostade 165 kronor på Maxi så det var ju bra pris.

Vart tog sommaren vägen? Den var alldeles för kort. Nog för att jag diggar höst också.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0