Hemkommen


Nu är vi hemkomna från Vegas. Först idag känner jag mig som människa igen. Shit vilken Jet-Lag. Sist jag reste så här långt så kände jag inte alls av sådan trötthet.

Vi kom hem i tisdags klockan fyra på eftermiddagen och då skulle jag försöka härda ut för att vända dygnet, men det slutade med att jag tre timmar senare snarkade så gott i siffan. Skylla mig själv får jag såklar när jag vaknade 00.00 och var superpigg och inte så liter stressad över jobb som väntade sju timmar senare.
Men he gick ändå bra!

Nu är dygnet någorlunda ok och jag håller på att tagga inför kommande renovering med en massa inredningstidningar.

Jag ska försöka lägga upp lite bilder så ni får kika när jag ids.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0