Lagom sjuk?


Usch vad jag hatar att vara så där lagom sjuk. Inte sjuk nog för att vara hemma (dvs feberfri) men inte riktigt frisk nog att sitta på jobbet och smitta ner alla. Jag hostar och snörvlar och har mig. Blä!

Idag fick jag sms från tapetaffärn att tapeten vi beställt var restad och inte kommer förrän v.44 eller v.45. Jag hatar numer restade saker eftersom när vi fortfarande bodde på Bladet så beställde jag en liten hatt- och skohylla till hallen. Eftersom vi hade en minihall så hade jag inte ens hittat någon sådan liten storlek på stan och sen blev skohyllan restad i flera månader och den kom inte förrän i slutet av juli - då vi redan hunnit flytta. Ja så nu vill jag ju inte ha sådär småa hallmöbler i vår nuvarande hall.

Vi bestämde oss iaf för att stoppa ordern och försöka hitta en annan tapet.


På tal om ngt helt annat - nästa fredag ska vi ha personalfest och vi måste ha några lekar så jag undrar om ngn har tips på kuliga lekar för ett större gäng? Vi blir nog ca 30-35 pers.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0