Flygande och Linedance


Igår gjorde jag flygande Jakob till middag - muuum så gott!! Har nog aldrig ätit det förr, troligen beror det på att mors-fars hade svårt för banan i maten. Men det var en riktig höjdare, Jonas satte och petade bananen så dom roffade jag åt mig =)  Jag bytte ur jordnötterna mot Cashewnötter och det var supergott. Inte för att jag vet hur det skulle smaka med jordnötter och Jonte sa att det hade nog varit godare men men. Man kan inte få allt =)


Jag har tjatat lite i omgångar på söta kompisar att följa på Linedance men jobbet har ordnat så vi får prova på fem onsdagar nu i rad. Så första uppradningen var idag. Kuligt värre. Fast hade nog varit roligare om man befann sig på en country-bar med outfit och hela paketet hehe =)




Google-bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0