Dusty


Dammet är överallt, i kastruller som vi lämnat framme i diskstället, på micron, i soffan och precis hela golvet. Tro det eller ej men jag längtar seriöst till att få storstäda när allt golv är lagt.
Jag tycker att dom borde bli klara imorgon, för det är inte mycket kvar, men målarn sa att dom förmodligen blir klara på måndag. Men det känns ändå riktigt skönt. Det är inte superkul att måsta ha dom här varje morgon när man stiger upp.

Jag har varit lite fram och tillbaka gällande golvet (hade ju en bild i skallen hur ja ville ha det och när jag inte hittade nåt sånt golv... ja ni hänger med...) men nu när man ser hur det blir så är jag supernöjd. Ljust och fräscht är det!

Jag har bänkat mig i soffan, ska försökta ta mig an att städa nån del av huset innan jag ska hämta J på jobbet, sen hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0