Ceasar


Jag älskar Ceasarsallad. Igår köpte jag en sån där färdig-påse från Ica som innehåller Sallad, dressing, osten och krutonger + att jag köpte grillad kyckling så det vart en väldigt snabb och enkel middag idag. Me like.
Salladen får helt klart +++++ PLUS för att vara färdig-påse.

Shit så dåliga bilder min kamera tar. Fast å andra sidan kan jag inte med den så bra =(

 

I fredags hade jag tjej-kväll hemma hos mig. Lina, Madde och Helle entrade hemmet för lite(?!) alkoholm, käk och utgång på Club 27. Helt klart en trevlig kväll även om det nog blev nån drink för mycket. Stod i jack-kön där på slutet och skrek åt folk att sluta tränga sig, pinsamt sen att upptäcka att dom inte ens stod i kön. Då ville jag nog förmodligen dö. Owell.

 


Kommentarer
Postat av: lina

haha jag tror dem stod och trängde sig så sjukt mycket att du bara var tvungen. alltså trängde o trängde sig före alla i hela världen, nåväl i kön iallafall. soppan var så grymt god. bra du lade ut recept! toppenkväll. ps. även jag hade nog inte behövt den där sista cubalibre drinken. haha

2010-10-06 @ 17:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0