Snabba ryck!


Snart är förhoppningsvis lägenheten såld, på måndag skriver vi kontrakt om inget oförutsett händer =) Sen är det snabba ryck! Ett krav från vår köpare av lägenheten är att hon vill ha den redan den 15 juni. Oooops, mycket att hinna med på två veckor med andra ord!! Sen är vi houseowners! Känns ju helt galet =)

Igår firade vi Jonas mormors födelsedag på Viking restaurang! Det tog galet lång tid innan vi får maten. Typ Hells-Kitchen-lång-tid! Men det var värt att vänta på. Jag minns inte riktigt vad det hette som jag beställde men någonting i stil med Viking Mixad tallrik. Det var biff, kyckling och ribs med pommer och sås och sallad. Det är nog första gången jag inte orkat allt på min tallrik :D

På schemat idag: kolla på stuga med mamsen och pappsen, fara ut med Jonas och fara och kika på golv och lite annat, hem och grilla, se Schlager och dricka lite vin med Magnus och Carro!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0