Vitt vitt vitt


Idag har jag varit duktig och jobbat övertid 2 timmar. Nu funderar jag på att ta itu med min garderob, jag har hur mycket kläder som helst som jag verkligen inte använder och som jag funderar på att sälja på loppis nån söndag. Sen har jag ett bunt kläder jag inte kan ha men som jag har en förhoppning om att jag en dag ska kunna ha.

Tänk om jag kunde ta mig i kragen gällande mat och motion och fick se ut såhär igen




Jag har börjat läsa en tjejs inredningsblogg. Jag skulle verkligen kunna flytta in i hennes hem. Rakt av. På studs.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

hejsan.allt bra.kram

2010-03-17 @ 20:19:29
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Carro

Tack för tipset! Ja jag gillar att jobba med människopr, iaf till viss del. Dvs så länge se är trevliga ;) Men så är det väl med allt. Jag har varit inne lite på typ studievägledare eller personalvetare, men jag är lite kluven...! Kram

2010-03-17 @ 20:35:05
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0