Vinprovning


Snart börjar jobbveckan lida mot sitt slut, känns skönt för jag har varit såå trött i veckan. Borde verkligen lägga mig tidigare på kvällarna. Jonas har hela veckan jobbat till 19.00 på kvällarna, det är trist. Trist att måsta hem (för det så långt;P), trist att äta sjäv... Det har jag två dagar löst med att fara hem till mamma och pappa och käkat middag.
Superdupernajs att slippa laga mat. Det är nästan det bästa med att bli bortbjuden, då blir man servad till fullo =)

Jag är en aning avis, dom håller på att sätta in fjärrvärme hos en arbetskompis till mig då dom ringde till honom och sa att det hade blivit nå fel med vattenledningarna så hans toa var typ förstörd. Han var skitdeppig då jag med världens största leende sa "Å lyllo dig, då får ju du nytt badrum!!!". Han kunde inte riktigt se det från den ljusa sidan som jag direkt gjorde :P
Jag hade inte haft något emot en ny matta och nya väggar kan jag lova =)

På fredag har vi vinprovning med jobbet, det ska bli spännande. Jag hoppas man kan få bra tips på goda viner och få lära sig lite mer om vin, jag är som dålig på det där med vin. Jag köper alltid min vanliga "spray-flaska" för att vara på den säkra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0