Träningssamvete


Jag har kikat på två filmer i helgen. Den första Äntligen Midsommar, svensk film med bland annat Luke Perry i huvudrollen. Den var okej, varken mer eller mindre. Kan absolut ses en soft söndag eller så. Den andra filmen heter The Hurt Locker, den tyckte jag inte var bra alls. En krigsfilm som helt enkelt inte föll mig i smaken så efter halva filmen plockade jag fram en bok och läste medan Jonte såg klart den.

Måndagar än ändå lite hat-kärlek. Det är hemskt att stiga upp på morgonen och själva jobbandet går alltid sjukt trögt och man är allmänt ovillig att ta tag i svårigheter. Men sen är det rätt skönt att komma hem från jobbet på måndagar eftersom träningen är avklarad eftersom jag lunch-jympar, det blir ofta lite handling på Coop på måndagar och jag gillar att handla mat sen så är det bara hem och kunna slappa i soffan eller göra vad man vill utan att ett träningssamvete gnager. Å vips så var det helt plötslig fredag igen =)

Så därför gör jag ju en tidig kväll och läser en bok i sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0