Skadeglädje


Imorse steg Jonas upp vid åtta för att fara på jobbet. Jag vaknade lite lätt till, hann tänka hur otroligt skönt det var att jag inte behövde stiga upp och somnade om ett par timmar. Det är hemskt men sant hur skönt det är när man själv får ligga kvar i sängen medan den andre måste stiga upp.

Igår käkade vi middag på LARRYS! Jag åt Fajita Pita, en av mina absoluta favoriter på menyn! Förut åt jag och Jonas rätt mycket på Larrys eftersom vi inte hade säsongskortet och vi tyckte det var trevligt att äta och kika hockey men det var länge sen sist vi var där och vi blev inte besvikna =)

Nu börjar hockeyn strax. Heja heja heja AIK!


 

 


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har inte fattat fajita pita-det smakar ju som fajitas man gör hemma ju-bara mkt dyrare...

2010-03-29 @ 22:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0