Sizzling Fajitas


Fredagens vinprovning var trevlig. Gott vin och, god mat och gott sällskap. Jag fick ett bra tips på vin som jag nog tror jag kommer att köpa framöver för att variera mig lite.

Sen kom underbara lördag. Vilket härligt väder, jag är bara mest ledsen för att jag var bakis + att jag lovat jobba ett par timmar. Så det blev lite av varje den dagen, vila och jobb. Men en promenad hann jag iallafall med. Sen var det hem för att styra upp lite Sizzling.
L&P och Helle kom förbi och vi käkade alldeles för mycket middag, sen såg vi Andra chansen och intog ostkrokar, Cola i massor och lite dumle.
Efter andra chansen såg vi film, eller ja vi som höll oss vakna iallafall, Percy Jackson. Den var bra men jag hade nog lite för höga förväntningar på den.

Så som ni kanske förstår så har det inte direkt GI:ats här under helgen och som toppen över i:et håller jag nu på att baka bröd.
Jag får ta igen detta till veckan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0