Panelgardiner


Jag känner mig slutkörd, jag har skrubbat och skurat varenda millimeter av badrummet uppe. Min rygg värker och jag inser att mitt stillasittande jobb är... ja... lite fööör stillasittande.
Det var tider det när man jobbade på Maxan och flippade burgare tills det sprutade dressing ur örona. Då kände man att man levde men inte behövde man fara på gymmet efter att ha jobbat inte. Nä gratis träning när den är som bäst. (Jag funderar dock inte på karriärbyte :P )

Jag är inte särskilt praktiskt lagd, om jag avslöjar en pinsam grej - lovar ni att inte sprida ut det över hela internet!! :P - Jag har aldrig själv bytt en dammsugspåse i hela mitt liv!
Men idag har jag sytt gardiner, sjukt nöjd över mig själv är jag dessutom. Ja alltså inte sytt som i sytt från osydda gardiner haha... nä, jag har fållat upp ett par nyköpta panelgardiner. I know, det är pinsamt att jag ens är nöjd över mig själv för visst fasen borde man väl ha sytt gardiner, bytt damsugspåse och bryggt kaffe vid den höga åldern av 26!


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack tack! Jag hoppas att ni får en lika fin helg här :)



Ja det är ju så att man känner sig lite pinsam, fast jag kan liksom inte hjälpa det :) haha KRAM!

2010-03-04 @ 20:51:38
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0