Cold


Jag är förkyld. Usch vad trist det är, jag ser ut som Rudolf med den röda mulen. Blir en lugn afton, jag ska hoppa duschen, krypa i mjukisdress och slappa i soffan med bok innan det är dags för hockey. Hejja AIK!!

Helgen har varit bra. I fredags softade vi framför tv:n. Såg Så ska det låta och sen solsidan. Om ni inte sett solsidan så kan jag verkligen rekomendera den. Superkul!
Sen i lördags var det partajj, vi var hemma hos oss och kikade hockey och drack vin och åt pizza. Trevligt =)


Idag såg jag listan på artister till festivalen. Det var verkligen inte en enda artist jag vill se så det blir nog inte att gå ut någonting alls. Ifjol var det ju hur värt som helst då det var bra artister både fredag och lördag så då var det två-dagars. Men i år satsar jag nog på att spara slantarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0