Varmt


Vilket härligt väder det har vart idag. Jag och J hade tänkt packa picknikkorgen för en dag på stranden men eftersom det var rätt mulet så bestämde vi oss för att stanna hemma och styra upp lite ute istället.
Så medan J klippte gräset stod jag på alla fyra och rensade i rabatterna. Svetten rann vill jag lova, då var det bra med cola på kylning =)

Sen blev det Tacos hos mors-fars och sen följde dom med oss hem och medan pappa tvättade deras bil så hjälpte mamma oss att plantera lite krukor och ordna till hemma med de nyinköpta Ikea grejerna.

Jag har ju inte berättat att jag och Jonte hittat den perfekta matsalsmöbeln i torsdags som nu står i vårt hus. Den är så j*vla snygg faktiskt. Måste nog ta en bild så ni får se (har dock ännu inte lokaliserat laddaren).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0