Vill inte


Imorgon är det tillbaka till verkligheten! Jobb med andra ord. Jag vill verkligen inte. Har varit så himla skönt och va ledig. Inte gjort mycket alls, sovit, sett film och umgåtts med familj och vänner.
Tur jag bara jobbar två dagar!

Så vad händer i helgen då? =)


GI dag 4
Frukost/lunch: omelett
Middag: kycklingsoppa.

Kycklingsoppan, som var superdupergod (till och med Jonas tyckte om den), innehöll följande
Purjolök
Vitlök
Morot
Paprika
Hönsbuljong
Vatten
Kokt kycklingfilé
Mellangrädde
Cremé Fraiche
Gräslök
Persilja
Basilika (färsk men går nog lika bra med frusen)
Salt och vitpeppar
Man kan dock skippa saltet för den var rätt så salt förmodlingen av buljongen. Sen så hade jag i 4 dl vatten till 2 pers men skulle nog rekomendera kanske 5-6 dl.

Status: Trött. Jag har spenderat för mycket tid inomhus, framför dator eller tv. Men suget efter sött eller potatis är definitivt kontrollerbart.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att sötsuget inte är outhärdligt! Jag har syndaflod snart och bävar för det sötsuget..

Hehe cola light är annars the shit:)

2010-01-06 @ 21:39:58
Postat av: Mellis

Okej, jag är 17 år och har ingen arbetsmoral... jag avksyr att arbeta... och jag måste säga att ingen inspirerar mig till att göta det ^^

2010-01-06 @ 22:21:14
URL: http://mellblomman.blogg.se/
Postat av: Lina

låter gott.Jag är ju som en soppoman!

2010-01-07 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0