Sleepy


I veckan har jag haft ovanan att ta "powernaps", dessa powenaps har dock inte riktigt endast varat i 20 minuter som planerat utan snarare 2 timmar. Det blir rubbat. Har somnat vi tre tiden på natten och känner mig då som en klubbad säl när jag stiger upp. Fast det gör jag iofs alltid på morgonen. Att stiga upp klockan sju är fan omänskligt.

Min örhängeshållare som jag beställt är gone. Fick ett mail för en vecka sedan att den var skickad, men har inte sett till någon avi. Har mailat och efterfrågat ett kollinummer så jag kan kika var det håller hus men inte hört något.

Har någon bok-tips? Det ska vara lättlästa bäcker. Gillar inte deckare dock.

Igår var jag på Yoga, det var hm... spännande. Man är då verkligen inte vig. Men kanske kör ett par pass ändå. Åse som jag brukar träna med på onsdagar har tydligen tagit uppehåll denna säsong så finns inte så mycket att träna annars på onsdagar.


GI dag 13 och 14
Frukost båda dagarna: smothie
Lunch: ost- och skinksallad igår och idag åt jag korvstroganoff och gurka
Middag: igår åt vi korvstroganoff med gurka och paprika till och idag åt vi fläskkotletter och sallad

Status: det går bra. Mycket bättre än jag trodde det skulle göra. Jag har kommit in i detta att inte småäta och det är ju superbra. Äter mina tre-fyra mål om dagen och inge mer. Det jag saknar är att äta frukt som mellanmål. Har ätit något äpple nån dag men skulle vilja äta banan just för mättnaden, jag brukar vara vrålhungrig där vid fyra tiden.
Imorgon är det invägning. Ja gruvar mig. Vägde mig i förrgår och då hade jag gått upp 1 kilo från förra invägningen så vi får se vad det landar på.


Kommentarer
Postat av: Carro

Yoga har jag också provat på och det är som du säger lite special :) Vem vet du kanske fastnar för det?

2010-01-15 @ 00:04:47
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Annah

Jag kan rekommendera Flyga drake och Tusen strålande solar av Kaled Hosseini, mycket bra böcker=)

2010-01-15 @ 11:38:16
URL: http://migominatre.blogg.se/
Postat av: Lina

en blomma i afrikas öken är väldigt gripande. sann historia dessutom. =)

2010-01-16 @ 13:53:04
URL: http://linabomb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0