Paradiset


Ja det är verkligen spännande i paradiset nu. Skönt att han åkte iallafall, äntligen :D


GI dag 11
Dag 11, va vad hände? Snart har det ju gått 21 dagar och det är väl den magiska "rensat ur kroppen" siffran. Den dagen hade jag tänkt fira med en Cola light men eftersom jag tjuvdruckit en redan så får vi se :P
(Dag 21 är alltså inte dagen jag slutar med GI, bara ett delmål ni vet)

Frukost: två ägg (eller ja ett helt ägg ungefär eftersom jag inte äter gulan, blä!)
Lunch: Chorizokorv med grönsallad
Middag: ägg och bacon (både jag och Jonas är förövrigt spylessa på ägg nu, så blir nog inte ägg på ett tag.
Kvällsmål: Smothie






Kommentarer
Postat av: Helena

Vem har åkt? och vart? och varför? Hur går det för dej?

2010-01-14 @ 16:41:23
Postat av: Carro

Oh ja, nu måste vi också skaffa en sån där scanner! :)

2010-01-14 @ 18:15:16
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0