Måndag igen


Ja så var det måndag igen och en ny vecka. Det här kommer jag förmodligen att få äta upp men det känns nästan skönt att på jobb med vardag igen. Skönt med rutiner, vara snygg på jobbet och börja träna!?

Ett av mina nyårslöften är att jag ska börja använda mer smycken, för det är ju som fint. Så jag tar detta på fullaste allvar och har haft antingen halsband eller armband sedan jag började om och jobba. En tråkig outfit kan faktiskt livas upp med ett coolt halsband =)

På fredag då jädrar ska jag dregla över JW! Längtar!! Undra när man kan boka biljetter?! Kanske imorgon.

GI dag 10
Frukost: smothie
Lunch: kycklingsoppa
Middag: i ugnen nu: chorizokorv med creme fraiche, tacosås i hela paprikor. En liten freestyling så vi får se om det går äta. I vanliga fall om det inte hade gjort det så hade jag eller Jonte spottat ut maten och sagt blä, sen klunsat om vem som hämtar mat från Max haha :P  Så jag hoppas verklien det blir ätligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0