Joel


Igår var vi och såg den efterlängtade premiären av Snabba Cash. Det var riktigt bra. Å ena sidan tror jag filmen blev bättre för att man läst boken och man då hade mer fakta om vilka alla var och så vidare, å andra sidan är det svårt att jämföra en bok med en film. Det är ju alltid saker man tycker dom borde ha haft med eller gjort annorlunda.
Men snygg var han iallafall.




GI dag 15
Frukost: smothie
Lunch: ost- och skinksallad
Middag: åt vi hos min mamma och pappa, dom bjöd på entrecote och oxfilé, massa olika sallader och tillbehör och jag åt tills jag var proppans mätt. Till efterrätt hade hon provat göra maräng på ägg och sötningsmedel, men det kan inte rekomenderas då dessa fick en konstig konsistent, typ som oblater eller vad det nu kallas. Men men lite hallon till så gick det också ner =)

Invägning: +-0
Jag är inte förvånad, kände det på mig. Nån som sett Biggest Looser förresten? Är det inte vecka två som är veckan man går ner minst oftast? Jag får ta igen det nästa vecka helt enkelt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0