I'm Back


Efter att ha vart AFK ett tag är jag tillbaka. Lusten försvann och livet hade andra planer för mig ett tag.

GI... hm... Jag har inte varit duktig. Nog sagt.

Nu tar vi tag i detta igen.

Jag ligger fortfarande på +-0 vad gäller vikten så nu är det bara att kämpa på så kommer det nog att släppa snart (hoppas jag). En kvinna på jobbet har GI:at lika länge som jag och var så himla förtvivlad för hon hade gått upp två kilo men sen helt plötsligt så droppade hon 5 kilo på typ en vecka. Då vart jag taggad igen!

Jag har också köpt träningskort på Friskis och har just vart och tränat lite spinning. Det var bara ett pass på 42 minuter men jag var helt knäckt, fattar inte hur jag ska orka 52 minuter :P  Men det ger sig väl, kondisen måste förbättras.
Jag har också tränat en träningsform som heter Zumba, hur kul som helst. Jag står i vardagsrummet helt enkelt och skakar rumpan. Det är tur vi inte har så mycket insyn.
Zumba är en blandning mellan aerobics och latinamerikanska danser, typ salsa och Flamenco. Det är en aning för svårt för en torr och stel norrlänning som mig och jag ser nog inte riktigt klok ut haha :P
Så har ni tips på roliga träningsvideos så får ni gärna skriva.



Kommentarer
Postat av: Carro

Jag är så glad att du är tillbaka Emeli! Nu har jag också börjat GI:a så smått så vi får väl se vad som händer :) Kram!

2010-01-27 @ 20:42:05
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Carro

Det hoppas jag med, det svåraste är ju att man lider av ett sånt sockerberoende! haha Hoppas vi ses snart :)

2010-01-28 @ 18:29:07
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0