Hej och hå


Haha, va kul och läsa mitt fylleinlägg. "Jag är Ola's slav", nog för att jag är det =)

Kul hade vi det igår men lite skakis känner jag mig idag. Huvudvärken har jag botat med Ipren och vatten. Men jag vill ändå helst bara gå och lägga mig igen. Borde äta ngt men ids inte ställa mig och laga någon mat. Kanske finns lite sallad kvar från igår!

Vi spelade spel. Ett av spelen var riktigt kul, minns inte vad det heter men det var ett kul fyllespel. Och alla måste undra? Hur vann Magnus? ;P


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja hur Magnus vann är en mycket bra fråga :) Veckans värsta tror jag spelet heter, om jag inte minns helt galet!

2010-01-09 @ 16:11:09
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0