Film


Kvällen har spenderats i soffan. Vi har sett Zombieland. Jag tyckte den var bra, rätt cool typ :P
Sen så såg jag Baby Mama, den var också helt ok.

GI dag 1 forts.
Lunch bestod som sagt av omelett.
Till middag blev det hamburgare. Färdiga hamburgare, salladsblad istället för brödet och en hemmagjord dressing från boken Allt om GI.

Dressingen:
Gräddfil
Majonäs
Tärnad gurka
Tacosås
Tomatpure
Salt och peppar och curry

Tror det var allt, nästa gång jag ska göra den hemmagjorda hamburgerdressingen lägger jag nog till lite Sambal Oelek, tyckte den saknade lite sting.

Status: godissugen som fan. Give me sugar! Godnight.



Kommentarer
Postat av: Helena

Grymt bra att starta, jag väntar tills joel åkt-sötisen åker idag =( Så imorgon, då jävlar!

Jag har bunkrat upp med oliver, god fet ost-det bästa med gi´s rivstart =), grädde, avokado, lax, morötter.

Jag e peppad! Jag satsar på äta mkt fett hehe..man blir gott mätt och omelett med lite smält gorgonzola i smakar ju inte "bantning" heller-snarare lyx!

2010-01-03 @ 11:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0