Ensam hemma


Jonas jobbar idag och jag är ensam hemma och känner mig en aning uttråkad. Inget på TV, jag har ingen bra bok, hittar inget jag vill se i serie- eller filmväg.
Har städat lite, duschat och donat och nu hänger jag framför datan. Spelade lite poker på svenska spel. Gick dåligt.
Funderar på vad man rikigt ska äta idag. Lutar åt soppa igen, var ju så himla gott.

GI dag 8 och 9
Igår intogs det inte mycket mat alls. Från resterna från fredagens sallad la jag i lite skinka och ost och tänkte äta en god sallad till lunch men råkade välta ut hela tallriken över mattan i rummet. Besvikelse. Så blev äggröra med lite skinka och ost i.
Sen så gled jag ett avsteg från GI och drack en cola light, I know! Fusk fusk fusk! Skäms inte ens över att jag drack den, det var ju så jädra gott :P

Idag så är det smothie till lunbch och förmodligen kycklingsoppa till middag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Men vännen då! du vet alltså inte om att Lightläsk inte innehåller NÅGRA CARBS alls. Så-drick på hehe.

Du minskar kanske inte sötsuget lika mkt som annars men om det hindrar en från avsteg så tycker jag det är ett bra substitut till snacks framför tvn..

Har hört ryktas att det kan minska viktnedgången men det tvivlar jag på.

Så- skål å botten upp!

2010-01-10 @ 23:03:30
Postat av: Lina

vad fan gör du helle. du kan väl för tusan inte locka en colaberoende med cola. herregud.nej em. inge cola. det sätter bara igång sugen ännu mer. stå emot. Kämpa på. du gör det grymt. ska vi ses över lite friskis i veckan kanske =)

2010-01-11 @ 15:50:29
URL: http://linabomb.blogspot.com
Postat av: Emeli

Haha I know det är inte så farligt men hade ju som sagt till mig själv att jag inte skulle dricka på 21 dagar! =) Vill klara det jag sagt till mig själv lixom :P

2010-01-11 @ 17:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0