Cleaningday


Torsdag = städdad. Suck. Sov tre timmar inatt och är och var inte superpeppad på städning. Fast å andra sidan, när är man det?
Det är ju hockey till råga på allt. Så när vi har städpaus för hockey då tar jag powernap istället för att kika hockey - sköööönt!


Såg nu att jag har två "GI dag 3" så jag hoppar över 5 och går direkt till dag 6 eftersom det är det det egentligen är =)

GI dag 6
Har löst frukosten på ett rätt bra sätt tycker jag. En smothie i form av:
Naturell yoghurt
Hallon
Blåbär
Krossade linfrön
Var mättande men lite sur. Hade gärna haft i en banan =(

Åt omelett igen till lunch. Sen till middag gjorde jag en kräftröra med:
Kräftstjärtar
Majonäs
Creme Fraiche
Salt, Peppar, Cayennepeppar
Grönt äpple
Gurka
Paprika
Till Jonas kokade jag också lite dinkelpasta och rörde ner. Sen la jag bara detta över en salladsbädd. Det var gott men kanske inte som en middag, mer som en lunch eftersom det är en kall mat.

Och på tall om kall mat, hur tänkte jag när jag kom på att vi skulle äta det, det är ju för fasiken 27 minus ute idag! BRRRRRRRRRRRRRRR! Skulle ha haft en varm soppa istället!




Kommentarer
Postat av: Helena

Joo det känns konstigt med kall mat tycker jag..stekte champinjoner jag med grädde, gurkstavar skinkäggröran jag skrev om häromdagen..Åh, ska göra en champinjonsoppa ju! smarrigt! ädelost är typ det bästa med Gi. i love. När jag ska unna mej nåt gott nån kväll- strunt i lösgodis-ett glas rött å mögelost blir mumma!

2010-01-07 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0