Vips


Det är lustigt. Igår och idag har jag tänkt endel på en tjej som jag "lekte med när jag var liten", ni vet en sån där kompis som man fick på köpet för att ens föräldrar umgicks med kompisens föräldrar. Jag vet inte varför jag funderade över henne, men tänkte lite på att jag undrade var hon höll hus åsådär eftersom jag inte sett henne på flera år.
Sen idag efter träningen for jag på Coop en tväris åså vips står hon där bland godishyllorna. Lustigt helt enkelt.

Nu har jag, lite senare än andra, upptäckt detta med ljubok. Så jag har fixat ett lånekort som jag sen använder för att låna ljudböcker på via bibblan. Enda nackdelen (en stor nackdel) är att man såklart inte kan för över dem på Ipoden utan man måste lyssna på den via datan. Jag lyssnade igår på en bok men det känns lite ovant måste jag säga. Jag störde mig lite på uppläsaren åsådär. Men annars var det rätt så schysst.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är lustigt sånt där, för det brukar hända mig rätt ofta också! Å så blir man lika förvånad varje gång :)

2010-02-23 @ 23:06:27
URL: http://thisiscarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0