Treggings


Treggings måste ju ändå vara den bästa modeflugan på länge. Galet sköna att ha på sig, sitter som ett smäck och är odrägligt billiga. Idag damp guldbonusen från HM in i brevlådan, hur perfekt som helst för imorgon är det löning. Det kan hända att det blir lite shopping, det finns ju hur mycket fint som helst just nu på HM!!


Provade denna fina tunika för någon dryg vecka sedan. Den satt verkligen jättebra och jag älskar verkligen detaljerna på den. Meeeeen, som Tony Irving säger, så är den genomskinlig. Jag kan inte med det tyvärr. Jag vet inte vad jag ska ha under och tycker det är skitsvårt att få det att se classy ut och inte sheap.


Kommentarer
Postat av: Lina

det börjar märkas att jag inte längre hänger med i svängarna... för vad fasen är treggins?? jag känner mig hundra år gammal nu ;) JA bonusen damp ner som en blink från ovan. haleluja!

2010-02-25 @ 15:32:47
Postat av: Helena

Hudfärgat linne eller bh? (jepp, jag är 100år gammal)

2010-02-25 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0