Stupa


Veckan har gått fort. Snart helg igen =)
Jag har mest tittat på tv och läst ett par halvdåliga böcker.

Club 27 var trevligt, men som oftast var det trevligast innan utgången. God mat fick vi också, synd bara att efterrätten glömdes bort! :P

Idag har vi varit och sett Wolfman, den var rätt så kass så ni kan ju vänta ut DVD:n om ni ens vill se den.
Däremot kan jag rekomendera filmen Brothers som jag såg igår. Den var riktigt bra faktiskt.

Vi har fått en lapp om att dom skulle börja på riktigt med fjärrvärmen idag och att elementen skulle bort. Alla gardiner och ömtåliga föremål är därför bortplockade från fönster. Det är riktigt trist + att några element är då inte bortplockade. Jag gråter iofs inte över det eftersom jag hört det ryktas om kupévärmare som ska fungera som provisoriska element. Huvvaligen, hoppas detta går fort! Jag ser fram emot att dom blir klar men jag hoppas inte att det blir så mycket förstört under processen. Det ska bli jätteskönt att bli av med beredaren i badrummet uppe.

Jag och Jonas var på stan innan bion, glada i hågen var vi på väg ut från HM DÅ JAG HELT PLÖTSLIGT STÖP I BACKEN - RAKLÅNG!!!! Jag ville bara sjunka ner i jorden så pinsamt. Tur det inte var så mycket folk som såg :P
Typiskt mig säger jag bara!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0