Pizzasugen


I lördags var jag så himla pizzasugen och mindes att jag sett ett recept på Tasteline där degen inte innehåller mjöl.

I smeten för 2 personer (fast det var inte en stor pizza och jag åt upp den själv)
1 ägg
salt
olivolja
0,5 dl vatten
1,5 msk fiberhusk (finns bland de glutenfria produkterna - svindyrt!)
Oregano

Det vart en väldigt skum smet, mer som en sörja haha. Sen på pizzan hade jag tomatsås, salami, oliver, fetaost och vanlig ost. Det vart faktiskt himla gott måste jag säga!




Kommentarer
Postat av: Helena

Sweet, skönt med sånt som iaf smakar som vanligt. Käkade kycklingburgare igår jag, taste of the good old life... Gått ner 5kg totalt nu, så jag e ganska pepp, men jag rör på mej alldeles för lite..ska ta tag i det när jag kommer hem senare i v!

Kämpa vidare babe!

2010-02-15 @ 20:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0