Fjärrvärme - klart


Nu är fjärrvärme installerat och klart. Det blev inte alls så fult som jag hade trott att det skulle bli. Jag trodde det skulle vara rör längs hela taken i alla rum men det är det inte. Dom har gjort ett bra jobb och relativt smärtfritt har det gått. Det enda som är jobbigt är att dom bad oss ta ur garderoben ur skrubben uppe men den gick inte rubba en millimeter så det var antingen att skruva isär den eller paja den. Det blev det senare alternativet så nu måste vi ut och jaga någon bra förvaring att ha där inne.

I badrummet uppe där varmvattenberedaren stått var det inte så lite äckligt!! Den har väl inte rubbats något sedan dessa hus byggdes kan jag tänka mig.


Huvvaligen.




Mina naglar är vita och det gillar jag. Dock så hade jag önskat att mina händer var bruna efter att ha stekts i Vegas solen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0