Club 27


Den här veckan har gått ruggigt fort. Jobb och slit och inte så mycket annat. Eftersom Jonte har jobbat till 19.00 varje kväll har jag passat på att gå till mamsen och papsen ett par kvällar och blivit bjuden på middag! Inte helt fel.

Igår skulle jag fara och träna men mitt yttre fick förtur istället för mitt inre. Jag ångrar det nu. Jag provade ännu att göra naglarna efter en lång mailkontakt med en dansk brutta som sålt mig skiten. Det funkar verkligen inte bra! Gelén härdar inte och jag börjar känna att mitt tålamod tryter. Mina naglar ser nu misshandlade ut. Eftersom gelén inte torkar som den ska så när jag väl är klar med båda händerna så har det inte fastnat lite damm och hår och annat.
Nä jag ger snart upp. Har snört iväg ett sista mail till danskan så nu får vi se vad hon svarar på det.

Ikväll blir det middag med två brudar och sen är tanken att vi ska rumla vidare ut på Station 8. Kan bli kul!


So long långkalsong.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0