1,5


Iiiih vad gott det är med semlor!! Har mumsat i mig 1,5 idag, det var verkligen inte helt fel!! =)




Vårt hem ser verkligen ut som ett skithål! Det är smutsigt och stökigt och jag vet inte allt... Dom håller nämligen på med fjärrvärmeindragningen och byggjobbarna tar inte direkt av sig skorna eller damsugar efter sig så jag och Jonas har i princip släppt allt i snart två veckor. Sjukt att jag säger detta - men jag längtar tills vis ska städa! Imorgon eller på torsdag då tror vi att dom är klara!

Idag har vi ätit en väldigt god middag.
Hittade ett recept på en kycklingröra som man skulle ha i en paj så jag gjorde röran och en omelett till, det vart verkligen gott, en aning starkt kanske men...

Kyckling
Feferoni
Purjolök
Champinjoner
Philadelphiaost
Salsa (vi hade het men skulle nog ha räckt med medium)
Ost
Creme Fraiche

Receptet såg inte exakt ut så men det var vad jag hade i och det vart supergott att lägga i en omelett.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0