Borta


Min kamera har gått och gömt sig någerst, jag tog ut minneskortet ur datorn och skulle stoppa tillbaka det i kameran men jag hittar den icket!

Vi är nu färdigtapetserade i extrarummet och det blev mycket fint. Imorgon blir det att ta itu med lister, fönsterbänkar, gardinstänger och endel annat! Idag kom bänkskivorna till köket så dom är redo att fixas. Dock så kanske vi måste gulla med någon händig som kan komma och hjälpa oss med byte av diskho och bänkskivan som ska sågas till. Vi har varken kunskap eller rätta verktyg för det skulle jag kunna tänka mig.


Kommentarer
Postat av: linda

gullig = lillebror? ;)

2010-12-14 @ 22:03:26
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

alltså från jag o P har ni ju en gentjänst att ta ut. Ni var ju tappra målare av vårt hus i sommar så jag o P ställer upp om ni ska måla vardagsrummet =) slå en pling bara!

2010-12-17 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0