Bord-Hunting


Idag har jag varit ut och letat soffbord. Det går inte så bra för mitt lag. Bordet ska vara vitt och helst 70*70 cm.
I början hade jag en dröm om att hitta ett likadant bord som dom säljer på Ellos, det bordet är verkligen hur snyggt som helst. Men eftersom det bordet endast finns i 90*90 cm så blir de alldeles för stort. Sen sänkte jag mina krav till att bordet helt enkelt ska vara vitt och 70*70 cm. Ingen vidare lycka där heller.
Så nu måste jag tänka i helt andra banor och det har jag svårt för.
Antingen blir det ett runt bord, klaffbord eller ett sånt där brickbord.


Så om någon vet av ett liknande bord som ovan som är ca 70*70 cm så hojta gärna till =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Emeli, du som har så fint och vitt, lite lantlig känsla hemma hos er borde kolla in Kallholmen =) och deras möbler!! Hur fina som helst. Tror det kan gå beställa från spets och ting? men inte helt säker... Men kika in http://www.kallholmen.se/ =)



Förresten, hör av dig om ni ska sälja ert befinnande soffbord. Jag är intresserad! =)

2010-12-06 @ 21:25:54
Postat av: Helena

Tja, alltså kolla Byskemöbler, de förvånade oss med tanke på sortimentet. Vi har köpt ny tvbänk och soffbord där förra veckan. De har bla. möbler från Möbelmästarna, vilkas katalog kan du hitta på nätet om du googlar. Btw. har ni planerat nåt till nyårs? Jag ska snacka ihop mej med Joel å höra vad han e sugen på att göra så kanske vi hörs av.. :) Lycka till med bordsjakten!

2010-12-09 @ 22:14:14
Postat av: linda

köpt ett sånt vi har ..och måla det vitt! ;)

det vill jag men emil blir negg haha!

2010-12-11 @ 17:35:13
URL: http://lindadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0