Sorterar


Ikväll har jag pysslat på med att styra upp garderoberna i extra-rummet. Jag har kastat handdukar och sängkläder som vi inte använder. Känns meningslöst att det bara ska ligga där och ta upp plats. Det kan vara bra att förbereda sig inför flytt redan nu. Sen har jag gjort en speciell låda där jag lägger grejer jag ska sälja på loppis (när jag nu ska på ork och lust till det).

Imorrn blir det ett lass med skräp till bränngropen och ett par sängar som redan nu ska få flytta in i huset.



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja vi måste ses snart! Jag känner att jag skulle vilja ha en uppdatering kring era flyttplaner. Vad händer? :) Kram

2010-04-13 @ 21:21:55
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Tina

Om du ska sälja kläder måste du meddela mig=)

2010-04-16 @ 19:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0