Sick


Jag har ont i halsen och blir trött bara att gå upp för trappen. Usch, jag vill inte blir sjuk. Det är många på jobbet som är sjuka nu och när man sitter så tätt som vi gör blir det lätt att sjukdomarna går runt.

I helgen blir det så lugnt som det kan bli. Kanske göra lite ärenden, kika lite film och dona på lite mer. Ska städa och göra snyggt inför fotningen av lägenheten.

Just ja, det snöar här uppe i norr. Trist va, jag som hade sett framemot att kunna sätta sig på altanen med en bok och sola lite. Men jag har hört att det ska vara fint väder imorgon så jag hoppas på det.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh vad trist med snö! Här i Umeå är det än så länge bara grått men utan flingor iaf. När är er flytt planerad förresten?

2010-04-17 @ 11:42:56
Postat av: Helena

Snääällllaaaa kan du inte ta bort verifiering med de där orden när man lämnar kommentar?

2010-04-17 @ 11:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0