Chicken Pad Thai


Ligger fortfarande i sänge med laptopen i knät och har slö surfat hela morgonen men nu tror jag att det är dags att stiga upp och styra upp dagen.

Igår var vi och käkade middag med min släkt, Tatung bjöd som vanligt på oerhört god mat. Jag åt fläskfilé på spett med pepparsås och pommes.

Jonas är i Luleå idag och tatuerar sig och jag har beställt en Chicken Pad Thai från en Thai restaurang. Vi har ju en thai restaurang här i Skell men dom har inte Chicken Pad Thai på menyn vilket jag tycker är väldigt konstigt faktiskt. Men hursomhelst, rätten som jag åt på restaurangen i Luleå smakade precis som den gjorde i Thailand. Jonas sa dock att han inte skulle in till Luleå stad så jag hoppas verkligen att han får en lucka över och kan köpa med sig den åt mig....

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0