Bakismat


Efter gårdagens vinintag har det vart segt idag. Vid elva kom brorsan och han tjej och hämtade upp mig för en tripp till stugan och lite skoter. Där väntade mamma, pappa, farmor och farfar med grillen redo och det intogs en hel del mat. Dubbemack i järn, limpa med ost och varm choklad. Väldigt gott en sånhär dag. Det enda trista var att det var svårt att köra skoter, man var verkligen tvungen att hålla sig till spåren. Så jag vågade mig inte ens ut själv, tänkte att jag skulle köra fast direkt och skulle måsta krypa till korset och be pappa och brorsan komma och slita loss mig. Men det var härlig dag ändå, sitta i solen och få lite fräknar är inte helt fel det heller =)

Igår var vi planerade och hade köpt hem en såndär färdig pizzabotten som man bara rullar ut och strimlad skinka. Hur smidigt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0