4 dagars


4 dagars jobb avklarade och nu är det helg igen. Supernajs. Jag hoppas på att lördag och söndag bjuder på bättre väder än detta gråa piss.

För ett tag sedan beställde jag en hatt- och en skohylla från Jotex, problemet vara bara att jag hade råkat skriva ordern på en sedel från Ellos så jag undrade var grejerna höll hus riktigt. Sen fick jag en lapp tillbaka där det stog något i stil med att de ordenummer jag angett inte fanns haha. Jonas tyckte att det var väldigt typiskt mig.
Nåväl, jag skickade den korrekta ordern till Jotex och nu ligger dom på OK och väntar på att få plockas ut.

Ska blir najs och få en matchande hallmöbel, har ju hittills haft grejer som förra lägenhetsägaren lämnat kvar på grund av att vi inte hittat rätt storlek. Vår hall är minimal och alla hatt- och skohyllor vi sett på affärer har varit för långa.

Igår var det match. Jag såg den ej. Det är jag glad över. Enough said.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0