Tomt


Igår hade Jonte bjudit hem en massa grabbs på lite poker. Det innebar att jag skulle spendera kvällen själv. Och själv satt jag i vardagsrummet. Väldigt själv. Dom enda möblerna där inne var datastolen som vi burit ner som jag satt i, tv:n och tv-bänken.
Så där satt jag och drack ett glas läsk och såg Idol och Derailed.
Men inom två veckor kommer vår nya soffa. Jag längtar =)

Idag blir det att inhandla lite småsaker för att fixa och dona lite i hemmet + att kika på tapeter.
Vi ska börja med vardagsrummet till veckan. Jag hoppas vi hittar nå fina tapeter som inte kostar en miljon.
Lina skickade igår en länk på en tapetsida och sa att jag där kunde få lite inspiration. Så kikade runt och hittade massa fina, speciellt en fin. Sen kikade jag på priset och höll på storkna. 2985 kr/rulle. OMG! :P  Vem köper så dyra tapeter???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0