köket/vardagsrummet


Igår såg jag The day after tomorrow på tv. Jag är lite sen, jag vet. Den var riktigt bra tycker jag.

Jag och Jonte skulle egentligen gå och se Sommaren med Göran ikväll men Jonte fick ont i skallen så vi tar det en annan dag.

Vi försökte hitta något kul att se på tv istället men fanns verkligen ingenting. Vad gör ni allt mest på fredagar?
Har ni nå filmtips kanske?

Jag fantiserar om renovering.. Nya köksluckor, ta bort boasering, snygga tapeter, stor kyl och frys....mmm... me want. Måste plocka ut renoveringspengen som ingick till lägenheten när vi flyttade så vi kan påbörja nedervåningen.
Men vet inte riktigt vart jag ska börja. Vardagsrummet eller köket?




Kommentarer
Postat av: Helena

"I love u man" var bra. "inglorious basterds" med. "Tillsammans är man mindre ensam" likaså. "Priceless" snäppet bättre men låt dej inte luras av filmen stillsamma början..

2009-09-11 @ 18:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0