Cali baby


Yey, Californication har kommit. De kan jag se imorgon när Jonte ska äta kräftor och dricka öl med sitt jobb.

Äntligen helg. Fick sms igår. Soffan har kommit. Men vi ska inte hämta ut den riktigt än. Vi ska måla och trixa i helgen så vi är klara med vardagsrummet till på måndag eller tisdag så hämtar vi den då. Så sweet.

Nu håller jag på att städa lite övervåning. Rensar lite skräp och sånt därnt som man inte behöver ha kvar. Har dock inte hunnit så långt för jag vart less och satte mig vid datorn.

Laddad är jag iallafall. Buffé på Scandic sen Flickan sm lekte med elden... Wihaaa =)


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh det lät som en vettig sak att göra! alltså rensa grejer och inte sätta sig vid datorn.. =) Ska Ska använda ditt föredöme å rensa i lådor ovanför garderoberna idag. Tack!

2009-09-19 @ 10:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0