Långehelg och besök


Igår var jag ledig. Det var lyxigt värre. Slippa stiga upp i ottan och bara få njuta av en ledig fredag. Det passade väldigt bra att jag var ledig för vi har besök från Linköping.
Jag och Maria spenderade dagen på stan. Åt lunch på Kitchen (som inte var någon höjdare), shoppade present till min mamma som fyllde år igår, drack en cola på Kalles.

Sen for jag hem till mamma och pappa och åt smarrig middag och en vääääldigt kladdig och söt efterrätt.

Idag har jag sovit väldigt länge, steg upp kvart över elva. Hur skönt som helst. Jonte ligger fortfarande och sover!!! Måste nog väcka honom tror jag. Jag hade ju tänkt att vi skulle fara och simma lite på Edda. Få se om vi hinner.

Idag blir det nog att kika lite hockey, sen ska vi ut på Balsac och äta middag och inta lite vin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0