Idol 2009


Har ett par favvisar. Måste ju säga att jag skulle kunna ta en tugga av Calle. Sweet boy of mine.
Erik är ju superduktig, men jag klarar inte av honom. Grejen han gör med munnen driver mig till vansinne.
Mariette är superduper och hon Tove är ju störtskön.
Jasi, vi får se hur detta slutar.



Har glömt berätta om den roligaste kommentaren en kille kläckte ur sig till mig förra helgen.
Vi spenderade en soft kväll hemma hos Magnus och Carro, med Tacos, hockey och vin. (+ Lite Tequila). Sen vid tolv snåret får Jonas för sig att vi ska gå ut. På Balzac. Nu är det så här att jag har många gånger sagt att jag aldrig mer ska sätta min fot där. Men det var nån snubbe från jobbet som Jonas nu promt ville träffa. Så jag, Jonte och Maggan beger oss dit. Snabbspolning. Jag och Maggan befinner oss vid bron på gågatan (ni vet den där bron som befinner sig över den där äckliga bäcken på väg till Max) när en stor mörkhyad kille kommer fram till mig. Ser helt seriös ut och drar sin raggningsreplik(?!): Niggah for life. Och gör nåt konstigt tecken med handen.
Jag brister ut i total asgarv. Håller verkligen på att dö. Killen lunkar lite generat vidare och hans polare skrattar gott dem med. Men inte lika högt och glatt som jag. Ni måste helt enkelt ha vart där. För visst var det väl en helt underbar kommentar knäckt av en kille som ja... ni vet.. är niggah for life.
Magnus du måste hålla med mig om att det var kul?!



Kommentarer
Postat av: Carro

Haha Magnus har berättat det här för mig och det lät ganska kul!

2009-10-10 @ 10:05:58
URL: http://thisiscarro.blogg.se/
Postat av: Mange

jag vart lite mer förvånad, typ "wtf!? =) "

2009-10-10 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0